Thursday, May 14, 2009

自卑

最近
突然觉得自己很自卑
功课学业不比别人好
为什么?!
我突然间把学业放在第一位
我真的很累
*你的话改变了我吗?
我对学业开始认真起来了
或许真的要付出很大的努力才有收获

为什么
我会觉得自卑?
为什么!
我从来没有这种感觉的
这次的考试
给我的压力太大吧
以前
太爱玩了
忽略了学业‘呱’
考完试的我
还有那么努力吗?
答案:
我不懂~

现在
唯一能做的是
专心考试
今天的英文很难
我第一次觉得英文那么
什么东西吗
华语还ok吧
过得去

明天是Moral
还有
English 1
英文啊英文
不要那么难了啦
我应付不到的 ):

希望
考试快点结束
我快要崩溃了 -.-
血管都要爆了啦

Moral又要背Nilai
Form 1 背到现在
真的很Sien

我要Improve我的半桶水英文!!
考试
还有
9天
加油!!
最近的太阳好猛
在班上坐旁边的我
变烧猪


最近
考试
我没有再和任何人SMS了叻
有进步呗?
呵呵 ^^
我要努力
虽然应该还是很差-.-
Anti-SMS
Say ' NO ' to SMS!! XD


All the best in exam~
Gambateh~
Gambateh~
I hate G & E !!
Go away from me D:
I wan improve my English!!
What should i do?


6 comments:

nihckcmai said...

definisi too :)

Lcc said...

say no to lc zai T_T

雨夜小鬼 said...

H.E.N.G

kakaka

ღ J . Kuen ღ said...

ck
ya lorh ):
but over liao Xp

Lcc
haha
where got orh XD
exam marhs~
kakas

Anson gor
sorry la~
hahahaha Xp
apologize
tad day cannot follow u all yumcha ):

Lcc said...

den u go study lar~ still blogging pulak ==

Anonymous said...

i was just blog walking, came across to ur blog, and u wrote there on improving ur english? well, as simple as it sounds, read more. find book genre u like, buy them. chick lits probably? and always look up words in the dictionary. or try reading reader's digest or time magazine? i know it helps me a lot, so, i'm just giving out my advise =)