Tuesday, November 17, 2009

工作

现在叻
我就在Bandar Tek的一口天Cafe工作
看起来小小间的Cafe
原来
很多Customer的
我做了差不多两个星期咯
做得还不赖
只是
很懒惰收拾东西那些

其余的
都ok啦
那里的老板都很友善
只是
有时凶了一点
我做多9天就没再那里工作了
我也不知道SSH(爸爸上班那里)还要人没
我去年在那里工作
今年
多了一个人-年纪也和我一样
我下个月过去的话好像和人家抢饭碗><

我的天啊~
好难做啊....
我应该继续做这份临时工
还是去爸爸哪里叻?
好烦啊.... ><

烦恼中.......

5 comments:

xiiuyiiin said...

lolx.. go SSH oni lurhx~
im the ppl who feel 跟你抢饭碗lerhx >.<
cz u last year ady got work wad..
jz bcz mr.ku ask me go SSH i oni go..

sumor.. i duno gonna continue nxt month or not..

or else u ask Ben..

ღ J . Kuen ღ said...

nvm nvm (=
i am still thinking wanna work at there or not..
not you also la
u work xin de ma XD
or i will stay at the cafe until school reopen next year (=

小魚仔 said...

enjoy ur life little sister.
if not u will regret when u grow up~
XD

ღ J . Kuen ღ said...

Haha!
I think so :P
I will try to enjoy my life from now :P

小魚仔 said...

XD
take care~